ДОВІДКА за результатами самооцінювання освітнього середовища, освітніх та управлінських процесів за 2020-2021 н. р.
ДОВІДКА
за результатами самооцінювання освітнього середовища,
освітніх та управлінських процесів за 2020-2021 н. р.
Робочою групою в складі: директора школи Чепілка О.М., заступника директора з НВР Гладиря О.Ю., Незабитоваської Л.А. , Гаращенко С.П., голови ПК Гулахмедової С.А. було проведено самооцінювання освітнього середовища, освітніх та управлінських процесів за 2020-2021 н. р.
З’ясовано наступне: у школі створені необхідні умови для навчання та виховання школярів. Створені безпечні та комфортні умови як для учнів так і працівників школи.
Організація харчування у школі на достатньому рівні, урізноманітнений асортимент страв двотижневого меню за рецептурним збірником Є.Клопотенка для покращення якості готової продукції. Комісія засвідчує, що їжа смачна та корисна
Дотримано питний режим.
Наказом по школі призначений відповідальний з ОП, який координує проведення і облік інструктажів з ОП і ТБ з працівниками школи.
З учнями відповідальні особи (класоводи і класні керівники) проводять інструктажі щодо виконання необхідних дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
Вчителі школи ознайомлені з нормативно-правовими документами щодо виявлення ознак булінгу, іншого насильства та запобігання йому. Педагогічні працівники, адміністрація школи, учнівське самоврядування здійснюють заходи щодо запобігання порушення правил поведінки.
У переважній більшості школярі засвідчують, що вчителі, класні керівники регулярно інформують про правила охорони життєдіяльності, техніки безпеки під час занять, пожежної безпеки, правил поведінки під час надзвичайних ситуацій та канікулярний час.
В рекреаціях школи достатньо інформаційних стендів, що висвітлюють Правила поведінки для учнів, інформацію щодо попередження боулінгу, безпеки життєдіяльності, СОVID 19, правила дорожнього руху.
Відсутні проблеми щодо адаптації учнів до освітнього процесу. Анкетування батьків, учнів говорять про те, що діти охоче йдуть до школи; розклад занять задовольняє здобувачів освіти.
Учні відвідують шкільну бібліотеку. В бібліотеці облаштований куточок релаксації, де діти мають змогу спілкуватися, грати в Lego, малювати.
Проведені поточні ремонтні роботи у туалетах, коридорах, класних кімнатах. харчоблоці, опалювальної системи.
Результати моніторингу доводять, що учні та їх батьки на достатньому рівні оцінюють створені умови у школі.
Діяльність педагогічних працівників базується на використанні сучасних освітніх технологій з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.
Тематичне планування відповідає предметним програмам.
На достатньому рівні учні отримують інформацію щодо важливості дотримання доброчесності, відчуття безпеки.
Необхідно зазначити, що в шкільному житті були випадки булінгу, але в переважній більшості їх було усунене з допомогою класних керівників і класоводів. В переважній більшості учні прагнули самі вирішити непорозуміння.
Права школярів у закладі дотримуються на достатньому рівні. Вчителі школи постійно інформують їх про критерії, правила оцінювання. У більшості випадків оцінювання навчальних досягнень вчителі здійснюють справедливо. На достатньому рівні учні оцінюють доступність та відкритість керівництва школи до спілкування.
Найбільш розповсюдженими позаурочними заходами у школі є екскурсії, відвідування виставок, пікніки на природі, спільні свята. Про події, які відбувають у школі, організацію заходів учні отримують, в переважній більшості, від класного керівника.
«Управлінські процеси» - Річний план роботи школи на 2020-2021 н. р. розроблений з урахуванням освітньої програми. До розроблення річного плану залучалися педагогічні працівники та батьки. Структуру річного плану створено за розділами освітньої діяльності, які охоплюють напрями: освітнє середовище закладу освіти, система оцінювання здобувачів освіти, педагогічна діяльність педагогічних працівників та управлінські процеси закладу освіти. Додатком до річного плану є аналіз виконання річного плану минулого навчального року, у якому визначено виконані завдання та завдання, які потребують корекції.
Діяльність педагогічної ради відображає та спрямовується на реалізацію річного плану (тематика засідань педагогічних рад, питання до розгляду, організаційні, методичні заходи).
Наказом по школі створено комісію, яка два рази на рік вивчає стан матеріально-технічної бази школи та фіксує результати відповідними актами. Директор школи регулярно звертається до засновника із клопотаннями щодо поліпшення матеріально-технічної бази закладу.
Аналіз анкетування демонструє, що в переважній більшості учасники освітнього процесу задоволені психологічним кліматом у закладі.
В школі ведеться журнал звернень громадян та особистого прийому. Заклад має свій веб-сайт, який тимчасово недієвий. Функціонує сторінка школи у соціальній мережі Фейсбук, де висвітлюються основні події, що відбуваються в закладі.
Штатний розпис школи забезпечує виконання освітньої програми. Всі предмети викладаються педагогічними працівниками , проте не всі мають відповідний фах.
З метою матеріального заохочення працівників закладу, у школі затверджено положення про щорічне преміювання педагогів та за погодженням з профспілковими комітетами здійснюється преміювання відповідно до визначених положенням критеріїв. Готуються подання на нагородження грамотами та подяками на рівні Відділу освіти.
Відповідно до укладеного колективного договору, за погодженням з профспілковими комітетами, щорічно працівникам закладу надаються додаткові дні до відпустки за певні виконувані види роботи.
Виконується план підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Вчителі обирають для себе різноманітні форми підвищення кваліфікації: тренінги, семінари, програми тощо. Підвищення кваліфікації здійснюється як шляхом очного так і дистанційного навчання на базі МОІППО, платформ EdEra, Всеосвіта, на освітній платформі «Країна мрій» та ін. Переважна більшість педагогічних працівників вважає, що керівництво закладу сприяє їх професійному зростанню.
Права та обов’язки учасників освітнього процесу, правила внутрішнього розпорядку, правила для учнів визначаються статутом закладу.
Комісія вважає, що права учасників навчально-виховного процесу в закладі не порушуються, вони обізнані зі своїми правами та обов’язками.
Пропозиції щодо удосконалення освітнього процесу обговорюються та отримуються під час педагогічних рад, засідань батьківської ради, у Вайбері групі вчителів, на класних годинах, засіданнях учнівського самоврядування, під час анкетування.
Більшість пропозицій від учнів та їх батьків надходять щодо покращення матеріально-технічної бази закладу.
Для реалізації освітньої програми, навчальні кабінети потребують оновлення та доповнення. Відсутня інтерактивна дошка, недостатньо плазмових телевізорів.
Потребує облаштування ігровий майданчик для учнів початкових класів.
Більшою мірою не задовольняє учнів відсутність спортивної зали.
Режим роботи школи враховує потреби учасників навчально-виховного процесу. Між уроками є дві великі перерви. Тривалість уроків визначена санітарними вимогами. Розклад навчальних занять не в повній мірі забезпечує рівномірне навчальне навантаження відповідно до вікових особливостей учнів.
Висновок. Напрям «Освітнє середовище» відповідає вимогам достатнього рівня. Напрям «Оцінювання здобувачів освіти» відповідає вимогам достатнього рівня. Напрям «Педагогічна діяльність педагогічних працівників» відповідає вимогам достатнього рівня. Напрям «Управлінські процеси» відповідає вимогам достатнього рівня.